dijous, 9 de febrer del 2012

anem a un thailandes


Em ve de gust deambular. Allò que passejes i dius, ei entro aquí mateix a veure què hi trobo. I llavors resulta que és una botiga de llibres de segona mà on esperes trobar un avi envoltat de llibres vells de pols i taques grogues...i és quan et trobes dos modernos definint-se l'un a l'altre que cony és un fotograma i fent-se els galls a veure quin és més cool o més trendy...boh i 60 euros per un llibrot amb 4 fotos d'arquitectura de Barcelona, que no era ni vell..

que es facin fotre, bah! (a lo renec de iaio amb bastó i boina)



Londres'11 v.02, haha.

2 comentaris:

  1. Lo de veure dos moderns discutint apassionadament alguna collonada m'hi sento molt identificat xD Recordo que m'ha passat no fa molt, pero no li puc posar lloc.

    La relació entre la fotico, el títol i el text ja me l'explicaràs? ;D

    ResponElimina
  2. ha estat divertit. és totalment inconnex, però m'ha fet gràcia publicar.ho tal qual per deixar constància de les voltes del meu cap.

    he començat a escriure una història, no m'he sentit prou inspirada i he escrit un síndic de modernos (a lo Segona Hora de rac1). res res, deixem-ho aquí.


    anyway, està basat en un fet real.

    ResponElimina