diumenge, 13 de novembre del 2011

Cloudscape

M'emprenya idealitzar les coses. suposo que és perquè va agafada de la mà del desengany. Et deixes dur, et deixes dur i vas ofegant la veueta interior que et diu "cuidaduu" i pam. És com aquell bon amic que et diu "ei tia però què fas" i tu respons, "no tranqui, que jo controlo". Seh, algo així. m'emprenya, em rebenta, em cansa i em destrossa cada cop una mica més i una mica menys per que acabes per acostumar-te.

Ja t'ho olores amb el temps, saps? tot acaba essent menys intens a força de provar-ho i provar-ho i acabar-ho coneixent com el dia a dia. Ps, enfí. tinc mal de cap.

Doncs això que és trist el desengany, però no se si és encara més trist el posar-te barreres per no acabar així. No sé. Pots acabar fotuda per que les coses no surtin com esperes, però de mentres t'ho has passat bé amb les teves fantasies, no? són coses que fan il·lusió malgrat el pam! de després. hm, tinc ben segur que no deixaré de cagar-la mai a la vida per molt pelats que tingui els pebrots (expressió fora de lloc, però i què?)

Res, aquí es queda. No m'ha passat pas res recentment, però he tingut ganes d'escriure sense censura. au, salut i amor per tothom (a lo nena tirant confeti)

6 comentaris:

  1. y al final que concluyes? que mejor vale no arriesgarse o mejor vale intentarlo aunque pueda ser un fracaso?
    El problema es que si no lo intentas, siempre te preguntaras si habría sido un fracaso o no. y al final tu cobardía se convertirá en tu peor desengaño.

    Yo creo que hay que lanzarse cada vez, y hay que hacer los errores. Porque al final, si dedicas bastante tiempo estudiándolos, tus errores son tu mejor aliado.
    Además por lo que he experimentado yo, creo que los errores suelen ser menos graves de lo que parecen. Por supuesto hay excepciones.

    ResponElimina
  2. Jo ja t'he comentat varis cops com ho veig el tema del fer-se il·lusions/desenganys i el tenir algú que t'alegri el dia xD
    Si no te'n recordes digam-ho que en podem tornar a xerrar quan vulguis ^^
    mua beibi

    ResponElimina
  3. jajaja sii borji, pero no va tant per aquí. és el cagar.la d'una manera genèrica, d'il·lusions te'n pots fer sobre taaaantes coses!! Des d'estar tot el dia desitjant menjar-te un tros de pastís que ha quedat a casa i arribar que ja no hi sigui, fins a la promesa d'una feina que acaba per no arribar. Suposo que ha semblat més aviat tema de cor..

    però que si que hem d'alegrar-nos el dia amb les tonteries que ens puguin fer gràcia, no tant per grans cops de genialitat :D:D

    i pol..lo que creo es que tal como has dicho, equivocarnos es de los pocos derechos que podrian depender solo de nosotros; es como un "me guardo mi derecho a equivocarme". Total, hagamos lo que hagamos siempre vamos a buscar una razón y según lo cabezones que seamos incluso vamos a defenderla hasta la muerte aun sabiendo que posiblemente estamos en un error...jaja la condición humana supongo...

    así que lanzarse.si, pero va a depender del estado de animo, el tema es decir Go Do cuando estemos en el mood adecuado.

    salut beibis

    ResponElimina
  4. omg, lo había olvidado! thx!
    Esto debería haber sido mi comentario: Go Do

    ResponElimina